Meer foto's! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Demian Reijden - WaarBenJij.nu Meer foto's! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Demian Reijden - WaarBenJij.nu

Meer foto's!

Door: Demian

Blijf op de hoogte en volg Demian

28 Juli 2006 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Even een berichtje om te laten weten dat ik zo meer foto's van mijn bergavontuur op de site zet, plus een hele stapel wilde dieren uit t KrugerPark!

• 28 Juli 2006 - 14:28

Demian:

uhm...ok, de foto's van Kruger komen later... de enige computer waar ik mijn camera op kon aansluiten is net gecrasht... wordt na t weekend.

• 01 Augustus 2006 - 18:58

Matist:

Hallo Demian,
    Fijne vakantie gehad? Hopelijk heb je genoten van even geen 60 uur per week meedraaien. Supers te horen ook, dat jij en Danielle jullie afzonderlijke avontuur toch weer gezamelijk afsluiten. Werkse en geniet nog deze maand, want zoals je zelf al ergens vermeldde: Afrika zit als een onuitroeibaar virus in je bloed en daar moet je het mee doen.