Hier ben ik nou terechtgekomen... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Demian Reijden - WaarBenJij.nu Hier ben ik nou terechtgekomen... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Demian Reijden - WaarBenJij.nu

Hier ben ik nou terechtgekomen...

Door: Demian

Blijf op de hoogte en volg Demian

01 April 2006 | Zuid-Afrika, Johannesburg

-Zucht...-
Ik had een heel verhaal getikt over mijn leef- en werkomgeving toen de internetverbinding eruit knalde...heb nu even geen tijd en puf om alles weer te tikken, dat houden jullie nog tegoed.

Voor nu wel het heugelijke nieuws dat ik sinds gisteren mij de trotse eigenaar van een felblauwe Beetle uit 1978 mag noemen!!!

Zie foto's, waar ook foto's van mijn appartement, het uitzicht en mijn werkplek staan.

  • 01 April 2006 - 17:34

    Maris:

    Ha Joz-ian!

    Zie ik daar een Beetle? Of is dit een verkleurd deja-vu? Vet bakkie!( Alhoewel natuurlijk geen echt bakkie)
    Supervet!

  • 02 April 2006 - 08:56

    Jos En René:

    Hallo Demian,
    Da's niet verkeerd! Fraai ook die kever. Die boxermotoren maken zo'n mooi geluid, vind ik.
    Jouw bureau |(thuis) is heel imposant! Prima optrekje , daar is het goed toeven en met dat uitzicht kun je vast tot grote inspiratie komen!

    Groet, Jos en René

  • 02 April 2006 - 11:45

    Lousje:

    Wat een gave kever!!! Nog beter dan die met de lichtjes!!!! Kan niet wachten om alles met eigen ogen te zien, want dit belooft heeeel veel goeds!!
    Dikke knuf!
    Lous

  • 03 April 2006 - 07:22

    Daan:

    Jaja, voor mekaar hoor! Ik zeg: beetje petrol erin, raampjes open, radiootje (past vast geen Zen in) aan en knallen!

    Helemaaaal niet slecht! Hoop dat ie t blijft doen, voor dat prijsje! CU!

  • 03 April 2006 - 07:40

    Maaike:

    Erg mooie landschapsfoto's! En je huis, werkplek en auto zien er ook niet verkeerd uit! Volgens mij wordt dat weer een stapje terug als je naar NL komt..
    Maar dat is gelukkig nog lang niet zo ver. Geniet ervan!
    (in Mexico pimpden ze de kevertjes altijd met o.a. blacklight, zou in deze ook niet misstaan!)

  • 03 April 2006 - 08:24

    Zita:

    Joh, de foto's zeggen al een heleboel!
    het ziet er echt geweldig uit! de beetle is helemaal in stijl... isseh het de bedoeling dat je daarmee door Jo'burg crossed of heb je het idee dat ie de woestijn moet overleven..?

  • 04 April 2006 - 10:41

    Demian:

    Haha! Ik dacht wel dat mijn 'nieuwe' oldtimer-waggie reacties op zou leveren :)

    Zita, nee, ik denk niet dat ik hiermee de woestijn in ga...hoogstens KrugerPark, al denk ik dat ik dan geen wild dier te zien krijg, omdat ze me al van heeeel ver horen aankomen.

    Maaike/Marlous: Nee, ik ga 'm niet pimpen met lichtecffecten... dan wordt 'ie een veel te geliefd jat-object.

  • 04 April 2006 - 11:37

    Veerle:

    Ha! Was je zo geinspireerd door de blauwe kleur van mijn beetle? hehe... Ik kan je zeggen, mijn blauwe monster gaat als een trein. Gefeliciteerd met die van jou. Wellicht ontmoeten ze elkaar nog...(zou leuk zijn;-)

  • 05 April 2006 - 09:01

    Tisha:

    Mooi was 'ie hoor, je kever!

    Tot gauw!
    Tisha - vanuit kantoor verlangend naar buiten kijkend waar de zon schijnt ;-)

  • 06 April 2006 - 08:28

    Xan:

    Hee Deem :D still surviving zie ik! Overdag ziet Johannesburg er nog best vriendelijk uit..Tis dat je verhalen schrijft over als het donker wordt maar volgens mij doe je dat best goed. In een huis mét oprijlaan (en afstandsbediening), superuitzicht aan alle kanten EN ZWEMBAD!!!Of kost dat daar gewoon niets?

    Hier in the Netherlands alles fine,volgende week hopelijk eindelijk mn rijbewijs!! Di om 8u,half 8 al gewenningsles mag ik me even in jou verplaatsen met die tijden..zz Verder as you know aan t solliciteren en al uitgenodigd voor 1e gesprek bij SUSA :)Én ik heb training 2 met goed gevolg afgelegd bij JMW ;)dus nu ook bar.

    Kus
    X

  • 07 April 2006 - 10:44

    Marjan:

    Wauw!!!!
    Dancing by the pool, een beetle, en een gratis sunset. Wen er maar niet aan!

  • 07 April 2006 - 11:46

    Daan:

    "Braaf en burgerlijk"... Ik neem aan dat het de bedoeling is dat ik nu bovenop een kast spring en iets zeg in de trant van 'Wat weer jij daar nou van?'

    Mooi. Dan doe ik dat lekker niet;)

    Have fun met mijn Brabantse maatje, zet 'm niet al te dronken op de plane, want dan komen we de roadblocks bij de airport niet langs. Baie dankie!

  • 07 April 2006 - 18:18

    Kevin Meekel:

    coole foto's man!een privé
    zwembad en een auto!veel plezier de komende tijd!
    zie je over een tijdje,dan vertel je het maar!

    p.s.vergeet de haaientand niet voor me mee te nemen.

  • 07 April 2006 - 18:26

    Marco Meekel:

    (zelf getypt) demian is lief. Is het leuk. Je bent in een ander land.de kever is mooi blauwe oto.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Demian

Van 1 maart tot 1 september ga ik aan de slag als journalist bij de Joburgse krant The Star...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 68156

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: